Γίνεται φόρτωση...

Menu

6949723410

info@dietplus.gr

Βρείτε κίνητρα για να διατηρήσετε το βάρος που χάσατε

dietplus.grΝέα & άρθραΆρθραΒρείτε κίνητρα για να διατηρήσετε το βάρος που χάσατε
dietplus.grΝέα & άρθραΆρθραΒρείτε κίνητρα για να διατηρήσετε το βάρος που χάσατε
Βρείτε κίνητρα για να διατηρήσετε το βάρος που χάσατε

Βρείτε κίνητρα για να διατηρήσετε το βάρος που χάσατε

Δημοσιοποιημένο σε Άρθρα

Περισσότερο από το 70% των ανθρώπων που ακολούθησαν μια δίαιτα και έχασαν βάρος, επανέκτησαν  το βάρος επειδή έχασαν το κίνητρό τους και επέστρεψαν στις παλιές τους συνήθειες.

Πολλές φορές και εν αγνοία σας, το περιβάλλον σας διαμορφώνει τι και πόσο φαγητό θα καταναλώσετε.

Μια νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι τα συνεχόμενα κίνητρα είναι περισσότερο ένα παιχνίδι του μυαλού και ότι υπάρχουν μικρά τεχνάσματα και εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν και να σας παρακινήσουν για να έχετε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Παρακάτω ακολουθούν κάποια απ’ αυτά, που καλό θα ήταν να τα εντάξετε στην καθημερινότητά σας.

Διώξτε το στρες

Το άγχος και η ένταση της καθημερινότητας αυξάνουν την παραγωγή της κορτιζόλης, με αποτέλεσμα να υπονομεύουν το θετικό ρόλο αυτής της ορμόνης και να έχουν αρνητικές επιπτώσεις για τον οργανισμό.

Παρατηρούνται λοιπόν προβλήματα στον ύπνο, αύξηση του κοιλιακού λίπους και αύξηση της όρεξης που οδηγεί σε συνολική αύξηση του βάρους. Προσπαθήστε λοιπόν αντί να στραφείτε σε λιπαρά τρόφιμα, γλυκά και διάφορα τυποποιημένα σνακ για να χαλαρώσετε, να βγείτε έξω στη φύση, να ασκηθείτε, να περάσετε περισσότερο χρόνο με φιλικά πρόσωπα κ.α.

Μειώστε τις μερίδες

Σύμφωνα με διάφορες μελέτες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, μπορείτε να «εξαπατήσετε» τον οργανισμό σας και να αισθανθείτε πλήρεις με λιγότερες θερμίδες, αρκεί μόνο να χρησιμοποιήσετε μικρότερα πιάτα και σκεύη.

Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να καταναλώνετε έως και 22% λιγότερη τροφή κατά τη διάρκεια της ημέρας και σε βάθος ενός χρόνου αυτό θα συνεπάγεται με 3-7 κιλά μείον, χωρίς ούτε καν να το καταλάβετε.

Ξεκινήστε πρώτα από τις υγιεινές επιλογές

Προτιμήστε να αρχίσετε το γεύμα σας πρώτα από τη σαλάτα ή από κάποια βραστά λαχανικά και στη συνέχεια καταναλώστε το κυρίως σας γεύμα. Αυτό θα σας βοηθήσει να νοιώσετε πιο γρήγορα κορεσμό και κατά συνέπεια να καταναλώσετε λιγότερες θερμίδες.

Στρέψτε την προσοχή σας αποκλειστικά στο φαγητό

Όταν η τηλεόραση είναι αναμμένη ή έχετε το κινητό ή το tablet δίπλα σας, η προσοχή σας αποσπάτε και έτσι δεν αντιλαμβάνεστε ακριβώς τις ποσότητες που καταναλώνετε, καθώς και πότε πρέπει να σταματήσετε.

Μελέτες τα τελευταία χρόνια έχουν συνδέσει τη συστηματική παρακολούθηση τηλεόρασης με το αυξημένο σωματικό βάρος. Αυτό συμβαίνει, γιατί παρασύρεστε απ’ αυτό που παρακολουθείτε και δεν παρατηρείτε τι και πόσο φάγατε.

Τέλος, η τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτα από φωτογραφίες με διάφορα γεύματα, γλυκά, λιχουδιές υψηλής θερμιδικής αξίας κ.α. Μελέτες έχουν δείξει ότι υπάρχει άμεση σύνδεση ανάμεσα σ’ αυτό που βλέπετε και σ’ αυτό που επιθυμείτε.

Παρακολουθήστε την πρόοδο σας

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παραμείνετε στο στόχο σας είναι να παρακολουθείτε τη πορεία σας. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι αρχίζουν αυτόματα να αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες, όταν παρακολουθούν το τι τρώνε και το τι πίνουν.

Ξεκινήστε λοιπόν να καταγράφετε σε καθημερινή βάση τις τροφές και τα υγρά που καταναλώνετε, είτε χειρόγραφα σε κάποιο σημειωματάριο,  είτε σε κάποια εφαρμογή στο κινητό.

Κρατήστε μακριά τους πειρασμούς

Ο κάθε άνθρωπος έχει κάποια τρόφιμα «πειρασμό», στα οποία δεν μπορεί να αντισταθεί και δεν μπορεί να ελέγξει και τη ποσότητα που θα καταναλώσει. Τέτοια τρόφιμα μπορούν να είναι για παράδειγμα, η σοκολάτα, το παγωτό, οι ξηροί καρποί, τα μπισκότα, τα τσιπς,  τα τυριά κ.α.

Αυτό που μπορείτε να κάνετε λοιπόν, είναι να αποφεύγετε να έχετε αυτά τα τρόφιμα σπίτι σας, έτσι ώστε να μην μπείτε στη διαδικασία να τα καταναλώσετε όταν θα θελήσετε να κάνετε κάποια ατασθαλία.

Κάντε τα δικά σας γεύματα

Για να διατηρήσετε το βάρος σας, μια ακόμη ενδεδειγμένη λύση αποτελεί και η κατανάλωση του σπιτικού φαγητού.  Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα που μαγειρεύουν ή καταναλώνουν σπιτικό φαγητό, ζυγίζουν λιγότερο από τα άτομα που καταφεύγουν σε γεύματα που παρασκευάζονται εκτός σπιτιού.

Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι τα τρόφιμα που παρασκευάζονται στο σπίτι, τείνουν να είναι χαμηλότερα σε θερμίδες, κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη.

Αφήστε λοιπόν τις δικαιολογίες και βρείτε λίγο χρόνο μέσα στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου για να προμηθευτείτε και να προετοιμάσετε τα γεύματα σας για την πολυάσχολη εβδομάδα που είναι προ των πυλών.

Υγιεινή διατροφή Βάρος Αδυνάτισμα


30 03, 18

σχετικά με τον συγγραφέα...