Επιλόχειος Κατάθλιψη και πώς να την αποφύγετε

8.jpgΔέκα βασικά βήματα που μπορεί να βοηθήσουν τις μέλλουσες μητέρες να αποφύγουν την επιλόχειο κατάθλιψη είναι τα παρακάτω:

 

  • Ενημερωθείτε σχετικά με την κατάσταση που λέγεται επιλόχειος κατάθλιψη. Αυτό θα σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε έγκαιρα τα συμπτώματα ώστε να ενημερώσετε τον γιατρό σας.

    Περισσότερα...

Ο διαβήτης κύησης χρειάζεται προσοχή, για να συνεχιστεί φυσιολογικά η εγκυμοσύνη

Ο διαβήτης κύησης χρειάζεται προσοχή, για να συνεχιστεί φυσιολογικά η εγκυμοσύνηΗ εγκυμοσύνη, μία από τις ενδιαφέρουσες - πλούσιες σε νέα ερεθίσματα και συναισθήματα - περιόδους στη ζωή μίας γυναίκας έχει ιδιαιτερότητες, προβλήματα, κινδύνους. Το σάκχαρο είναι ένας από αυτούς. Αποκαλούμενο και ως διαβήτης κύησης, εμφανίζεται μεν παροδικά, χρειάζεται όμως προσοχή, αφού 4 στις 10 εγκύους ενδέχεται να εμφανίσουν το πρόβλημα, κυρίως στην αρχή του τρίτου τριμήνου.

Περισσότερα...

Ισορροπημένη διατροφή για μια υγιή εγκυμοσύνη

imagesasdf.jpgΗ διάρκεια της κύησης είναι μια περίοδος που η γυναίκα θα πρέπει να δίνει ιδιαίτερη σημασία τόσο στην υγεία της, όσο και στην διατροφή της. Μ’ αυτό τον τρόπο θα μειωθούν οι κίνδυνοι επιπλοκών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η εμφάνιση γενετικών ανωμαλιών, καθώς και των χρόνιων νοσημάτων στα παιδιά τους κατά την ενήλικη ζωή.

Περισσότερα...

Η κάλυψη των ξεχωριστών διατροφικών αναγκών για υγιείς μαμάδες και μελλοντικές μητέρες

Η κάλυψη των ξεχωριστών διατροφικών αναγκών για υγιείς μαμάδες και μελλοντικές μητέρεςΗ υγεία, η ομορφιά και η ευεξία κάθε γυναίκας βρίσκονται στο πιάτο της. Η κάλυψη των ξεχωριστών διατροφικών αναγκών που έχει στα σημαντικότερα στάδια της ζωής της παρουσιάζεται με εύληπτες συστάσεις και οδηγίες στον Εθνικό Διατροφικό Οδηγό για Γυναίκες, Εγκύους και Θηλάζουσες που εκπονήθηκε μέσω του προγράμματος «Ευ Δια... Τροφήν» από το Ινστιτούτο Προληπτικής, Περιβαλλοντικής και Εργασιακής Ιατρικής «Prolepsis». «Είναι άξια συγχαρητηρίων η απόφαση των συντελεστών να δώσουν έμφαση στη γυναίκα, μέλος της κοινωνίας που είναι τροφός και τρεφόμενη ταυτόχρονα» ανέφερε η επίκουρη καθηγήτρια του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου κυρία Μαρία Γιαννακούλια στην ημερίδα παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στις 20 Οκτωβρίου 2014 στη Θεσσαλονίκη.

Περισσότερα...

Ασφάλεια τροφίμων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Ασφάλεια τροφίμων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνηςΟι αλλαγές στο ορμονικό σύστημα της γυναίκας, που υφίστανται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, καταστέλλουν το ανοσοποιητικό της σύστημα και την κάνουν πιο ευάλωτη σε διάφορες λοιμώξεις. Αυτές οι λοιμώξεις μπορεί να είναι ήπιας μορφής, αλλά μερικές φορές μπορούν να επιφέρουν σοβαρά προβλήματα υγείας του εμβρύου, μέχρι και αποβολή.

Περισσότερα...

Πληκτρολογήστε το email σας, ώστε να λαμβάνετε νέα για δίαιτα και διατροφή

Δίαιτα & διατροφή : Video

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.


Συμβουλές διατροφής

Προτιμήστε ψωμί ολικής αλέσεως, ζυμαρικά, ρύζι και άλλα δημητριακά.

Συνταγές Μαγειρικής

Oμελέτα με λουκάνικα γαλοπούλας

Υλικά για 2 άτομα 3 αυγά2 λουκάνικα γαλοπούλας τύπου Φρανκφούρτης60 γρ κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών τριμμένο1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών1 κουταλιά της σούπας φρέσκια ρίγανη


Δείτε περισσότερα...

Ρεβίθια με σπανάκι, μάραθο και τομάτα

Υλικά για 4 άτομα: 300 γρ. ρεβίθια 2 τομάτες αποφλοιωμένες ψιλοκομμένες 600 γρ. σπανάκι 1 ματσάκι μάραθο


Δείτε περισσότερα...

Χαλβάς με σιμιγδάλι

Υλικά:1 κούπα ηλιέλαιο2 κούπες χοντρό σιμιγδάλι2 κούπα μέλι2 κούπες γάλα2 κούπες νερόκανέλα


Δείτε περισσότερα...

Μελομακάρονα

Υλικά:2 φλιτζάνια λάδι3/4 του φλιτζανιού χυμό πορτοκάλι1 φλιτζάνι ζάχαρη1 κιλό αλεύρι¼ του φλιτζανιού κονιάκ2 κ.σ baking powder ήμαγειρική σόδα


Δείτε περισσότερα...

Σαλάτα με μανιτάρια

ΥΛΙΚΑ:400γρ. μανιτάρια (κατά προτίμηση λευκά)3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο1 κρεμμύδιαλάτι-πιπέρι300γρ. τοματίνια σαντορίνης3 κουταλιές σούπας μπαλσάμικο1 κουταλιές σούπας  μέλι1 ματσάκι ραπανάκια ή ρέβα


Δείτε περισσότερα...