Επιλόχειος Κατάθλιψη και πώς να την αποφύγετε

b_200_150_16777215_00_images_8.jpgΔέκα βασικά βήματα που μπορεί να βοηθήσουν τις μέλλουσες μητέρες να αποφύγουν την επιλόχειο κατάθλιψη είναι τα παρακάτω:

 

  • Ενημερωθείτε σχετικά με την κατάσταση που λέγεται επιλόχειος κατάθλιψη. Αυτό θα σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε έγκαιρα τα συμπτώματα ώστε να ενημερώσετε τον γιατρό σας.

 

  • Διατηρήστε μια ισορροπημένη και υγειινή διατροφή καθώς και επαρκείς ώρες ύπνου, σημαντικά στοιχεία για την καλή φυσική σας κατάσταση.

 

  • Ασκηθείτε για τουλάχιστον 15 λεπτά της ώρας καθημερινά, ώστε να έχετε καλή διάθεση και καλύτερο έλεγχο του σώματός σας.

 

  • Αποφύγετε να πάρετε κρίσιμες αποφάσεις για σημαντικά θέματα της ζωής σας τις ημέρες γύρω από τον τοκετό και κρατηθείτε μακριά από εντάσεις του περιβάλλοντός σας.

 

  • Ενημερώστε εκ των προτέρων το ιατρικό περιβάλλον αν επιθυμείτε επισκληρίδιο αναισθησία κατά την διάρκεια του τοκετού ή για κάτι άλλο ή ακόμη και για το αν επιθυμείτε απόλυτη ησυχία κατά την διάρκεια αυτής της ώρας.

 

  • Εξασφαλίστε οτι θα έχετε επαρκή ψυχολογική υποστήριξη κατά την διάρκεια του τοκετού από τον σύντροφο, τους γονείς ή άλλο προσφιλές πρόσωπο.

 

  • Προετοιμαστείτε τόσο πνευματικά όσο και ψυχολογικά για την επερχόμενη μητρότητα ώστε να μειωθούν τυχόν φόβοι ή ανησυχίες σας. Διαβάζοντας βιβλία ή άρθρα και συζητώντας  με άλλες μητέρες για τις εμπειρίες τους θα σας τονώσουν το ηθικό και θα σας λύσουν πιθανές απορίες.

 

  • Κανονίστε να έχετε βοήθεια στο σπίτι για το μαγείρεμα, την καθαριότητα ή τα ψώνια για το διάστημα αμέσως μετά τον τοκετό, ώστε να μην χρειάζεται να φροντίσετε για όλα αυτά στην κατάστασή σας.

 

  • Τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό χρειάζεστε ισχυρή ψυχολογική υποστήριξη. Είτε πρόκειται για τον σύντροφό σας, είτε για την πατρική οικογένεια, είτε για φίλους, θα νιώσετε καλύτερα αν υπάρχει κάποιος να σας ακούσει.

 

  • Η παρακολούθηση ομάδας υποστήριξης μητέρων μπορεί να κάνει θαύματα. Μιλώντας με άλλες γυναίκες με παρόμοιες εμπειρίες θα σας κάνει να νιώσετε ''λιγότερο μόνη'' και θα κάνει τα πράγματα πιο εύκολα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή: www.healthierworld.gr

 

 

Share

Πληκτρολογήστε το email σας, ώστε να λαμβάνετε νέα για δίαιτα και διατροφή

Δίαιτα & διατροφή : Video

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.


Συμβουλές διατροφής

Τσιμπολογήστε ξηρούς καρπούς, σπόρους ή φρούτα αντί για κατεργασμένες τροφές.

Συνταγές Μαγειρικής

Oμελέτα με λουκάνικα γαλοπούλας

Υλικά για 2 άτομα 3 αυγά2 λουκάνικα γαλοπούλας τύπου Φρανκφούρτης60 γρ κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών τριμμένο1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών1 κουταλιά της σούπας φρέσκια ρίγανη


Δείτε περισσότερα...

Ρεβίθια με σπανάκι, μάραθο και τομάτα

Υλικά για 4 άτομα: 300 γρ. ρεβίθια 2 τομάτες αποφλοιωμένες ψιλοκομμένες 600 γρ. σπανάκι 1 ματσάκι μάραθο


Δείτε περισσότερα...

Χαλβάς με σιμιγδάλι

Υλικά:1 κούπα ηλιέλαιο2 κούπες χοντρό σιμιγδάλι2 κούπα μέλι2 κούπες γάλα2 κούπες νερόκανέλα


Δείτε περισσότερα...

Μελομακάρονα

Υλικά:2 φλιτζάνια λάδι3/4 του φλιτζανιού χυμό πορτοκάλι1 φλιτζάνι ζάχαρη1 κιλό αλεύρι¼ του φλιτζανιού κονιάκ2 κ.σ baking powder ήμαγειρική σόδα


Δείτε περισσότερα...

Σαλάτα με μανιτάρια

ΥΛΙΚΑ:400γρ. μανιτάρια (κατά προτίμηση λευκά)3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο1 κρεμμύδιαλάτι-πιπέρι300γρ. τοματίνια σαντορίνης3 κουταλιές σούπας μπαλσάμικο1 κουταλιές σούπας  μέλι1 ματσάκι ραπανάκια ή ρέβα


Δείτε περισσότερα...