Κίνδυνοι που προκύπτουν για την υγεία του παιδιού από την παχυσαρκία

Κίνδυνοι που προκύπτουν για την υγεία του παιδιού από την παχυσαρκίαΑκόμα και οι πλέον συντηρητικές μελέτες φανερώνουν ότι τα τελευταία χρόνια το σωματικό λίπος στα παιδιά έχει αυξηθεί. Παράλληλα διαταραχές στην πρόσληψη τροφής όπως η βουλιμία και η νευρογενής ανορεξία αποτελούν έναν επίσης σημαντικό πρόβλημα υγείας ιδιαίτερα στους εφήβους. Η παχυσαρκία στις ημέρες μας έχει πάρει διαστάσεις "επιδημίας" και για τις προηγμένες χώρες αποτελεί σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας.


Η πιο μακρόχρονη συνέπεια της παιδικής παχυσαρκίας είναι ότι διατηρείται και μετά την ενηλικίωση με όλους τους σχετιζόμενους κινδύνους για την υγεία. Υπάρχουν στοιχεία ότι το υπερβολικό πάχος της παιδικής ηλικίας οδηγεί σε υπερπλασία ή σε αύξηση του αριθμού των λιποκυττάρων και τα άτομα αυτά θεωρείται ότι έχουν μεγαλύτερη τάση για παχυσαρκία.

Περισσότερα...

Μικρά τεχνάσματα για να φάνε τα παιδιά τροφές που αντιπαθούν

Μικρά τεχνάσματα για να φάνε τα παιδιά τροφές που αντιπαθούνΓια να μάθετε τα μικρά παιδιά να τρώνε όσπρια, αν τα αντιπαθούν

 

  • Χρησιμοποιήστε όσπρια, όπως για παράδειγμα φασόλια ή φακές, για τις καθημερινές σαλάτες που θα βρίσκονται στο τραπέζι σας.
  • Φτιάξτε κεφτέδες από όσπρια. Μ΄ αυτό τον τρόπο ελαττώνεται η μυρωδιά που πολλές φορές ενοχλεί τα παιδιά και αποτελεί ένα γευστικό φαγητό.
  • Μαγειρέψτε στα παιδιά σας τοπικά φαγητά που είναι διαδεδομένα σε πολλά μέρη της Ελλάδας και αποτελούν άκρως θρεπτικά γεύματα, όπως για παράδειγμα το φακόρυζο ή το ρεβιθόρυζο.

    Περισσότερα...

Φρούτα και λαχανικά στην παιδική ηλικία

20654.jpgΚαθημερινά σε κουβεντούλες με μαμάδες όπως και από προσωπικές εμπειρία ακούμε…Το παιδί μου δεν τρώει ότι είναι πράσινο… Δεν τρώει κανένα φρούτο εκτός της μπανάνας… Δυσκολεύομαι να το κάνω να φάει ντομάτα… Και πως να μην είναι δύσκολο… Πως να εξηγήσεις τη σημαντικότητα των φρούτων και των λαχανικών, την ωφέλεια τους για την σωστή ανάπτυξη τους.

Περισσότερα...

Παράγοντες κινδύνου για την ανάπτυξη της παιδικής παχυσαρκίας

images12.jpgΩς παχυσαρκία ορίζεται η υπερβολική και ανώμαλη συσσώρευση λίπους στο σώμα ή σε ορισμένες περιοχές του, σε τέτοιον βαθμό που να επηρεάζεται δυσμενώς η υγεία του ατόμου. Υπολογίζεται ότι 250 εκατομμύρια άνθρωποι, δηλαδή το 7% του παγκόσμιου πληθυσμού, είναι παχύσαρκοι. Στη χώρα μας το 25% των αγοριών στην παιδική και εφηβική ηλικία, το 20% των κοριτσιών στην παιδική ηλικία και το 15% των έφηβων κοριτσιών είναι παχύσαρκα, σύμφωνα με την Ελληνική Ιατρική Εταιρεία Παχυσαρκίας.

Περισσότερα...

Προστατέψτε το παιδί σας για να μην γίνει παχύσαρκο

happy-family-slide.jpgΔυστυχώς στις μέρες μας τα παιδιά δεν αφιερώνουν αρκετό χρόνο για φυσική δραστηριότητα, ενώ αντιθέτως αφιερώνουν πολύ χρόνο στην τηλεόραση, στον υπολογιστή και σε διάφορα βιντεοπαιχνίδια. Επιπλέον η διατροφή των σημερινών παιδιών, η οποία είναι ακρώς ανθυγιεινή, περιπλέκει και δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο, το ήδη υπάρχον πρόβλημα.

Περισσότερα...

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Η διατροφή στη σχολική ηλικία

Πληκτρολογήστε το email σας, ώστε να λαμβάνετε νέα για δίαιτα και διατροφή

Δίαιτα & διατροφή : Video

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.


Συμβουλές διατροφής

Προτιμήστε ψωμί ολικής αλέσεως, ζυμαρικά, ρύζι και άλλα δημητριακά.

Συνταγές Μαγειρικής

Oμελέτα με λουκάνικα γαλοπούλας

Υλικά για 2 άτομα 3 αυγά2 λουκάνικα γαλοπούλας τύπου Φρανκφούρτης60 γρ κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών τριμμένο1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών1 κουταλιά της σούπας φρέσκια ρίγανη


Δείτε περισσότερα...

Ρεβίθια με σπανάκι, μάραθο και τομάτα

Υλικά για 4 άτομα: 300 γρ. ρεβίθια 2 τομάτες αποφλοιωμένες ψιλοκομμένες 600 γρ. σπανάκι 1 ματσάκι μάραθο


Δείτε περισσότερα...

Χαλβάς με σιμιγδάλι

Υλικά:1 κούπα ηλιέλαιο2 κούπες χοντρό σιμιγδάλι2 κούπα μέλι2 κούπες γάλα2 κούπες νερόκανέλα


Δείτε περισσότερα...

Μελομακάρονα

Υλικά:2 φλιτζάνια λάδι3/4 του φλιτζανιού χυμό πορτοκάλι1 φλιτζάνι ζάχαρη1 κιλό αλεύρι¼ του φλιτζανιού κονιάκ2 κ.σ baking powder ήμαγειρική σόδα


Δείτε περισσότερα...

Σαλάτα με μανιτάρια

ΥΛΙΚΑ:400γρ. μανιτάρια (κατά προτίμηση λευκά)3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο1 κρεμμύδιαλάτι-πιπέρι300γρ. τοματίνια σαντορίνης3 κουταλιές σούπας μπαλσάμικο1 κουταλιές σούπας  μέλι1 ματσάκι ραπανάκια ή ρέβα


Δείτε περισσότερα...