Η αξία του πρωινού

Η αξία του πρωινούΤο σωστό καθημερινό σας διατροφικό πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει 5 υγιεινά και ισορροπημένα γεύματα: πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό και βραδινό για την σωστή λειτουργία του οργανισμού, για να διατηρείτε σταθερή την γλυκόζη του αίματος να μην πεινάτε αλλά και για την σωστή απώλεια των περιττών κιλών. Το σημαντικότερο γεύμα για να ξεκινήσετε σωστά την ημέρα σας είναι το πρωινό, διότι ο οργανισμός λαμβάνει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται για να ανταπεξέλθει στις δραστηριότητες της ημέρας.

Περισσότερα...

Πως χάνουμε τα κιλά των διακοπών...

summer1.jpg Ο Σεπτέμβριος με τον τρόπο του μας καλεί ξανά στις υποχρεώσεις που λίγο ή πολύ όλοι έχουμε. Συνήθως όμως μας βρίσκει με μερικά κιλά παραπάνω ως απόκτημα των διακοπών! Αρχικά θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτή την περίοδο μπορούμε να κάνουμε ένα ιδανικό ξεκίνημα για τη δίαιτά μας καθώς είμαστε χαλαροί και ξεκούραστοι από τις πρόσφατες διακοπές.

Περισσότερα...

Ιδέες για υγιεινά σνακ για την παραλία

Ιδέες για υγιεινά σνακ για την παραλίαΗ παραλία αποτελεί τον αγαπημένο προορισμό για μικρούς και μεγάλους καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. Καλοκαίρι σημαίνει για πολλούς από εμάς θάλασσα, ήλιος και μακροβούτια… Το κολύμπι και τα παιχνίδια στην παραλία απαιτούν να έχουμε περισσότερη ενέργεια, γι’ αυτό και όταν είμαστε στη θάλασσα πεινάμε…

Περισσότερα...

Προστατευθείτε από τις τροφικές δηλητηριάσεις του καλοκαιριού

summer-dos-and-donts-for-your-health-4.jpgΗ Ελλάδα είναι μία χώρα η οποία το καλοκαίρι λόγω ακραίων θερμοκρασιών μπορεί να μας επιφυλάξει πολύ άσχημες διατροφικές εκπλήξεις.  Οι υψηλές θερμοκρασίες ευνοούν την αλλοίωση των τροφίμων, αλλά και τον πολλαπλασιασμό βακτηρίων όπως ο σταφυλόκοκκος, η σαλμονέλα, το εντεροβακτήριο, το κλωστρίδιο και η λιστέρια, που ευθύνονται για τα περισσότερα κρούσματα τροφικών δηλητηριάσεων.

Περισσότερα...

Οι χυμοί των φρούτων

aaimages11.jpgΟι φυσικοί χυμοί σας δροσίζουν και προστατεύουν την υγεία σας με την πληθώρα βιταμινών που έχουν. Καταναλώνονται πιο εύκολα διότι δεν χρειάζεται να μασήσετε είναι πιο δροσεροί σε σχέση με τα φρούτα, αλλά είναι και πιο υγιεινοί από τα αναψυκτικά και τα διάφορα ροφήματα.

Περισσότερα...

Πληκτρολογήστε το email σας, ώστε να λαμβάνετε νέα για δίαιτα και διατροφή

Δίαιτα & διατροφή : Video

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.


Συμβουλές διατροφής

Καταπολεμήστε το άγχος και το στρες και βρείτε διεξόδους εκτόνωσης.

Συνταγές Μαγειρικής

Oμελέτα με λουκάνικα γαλοπούλας

Υλικά για 2 άτομα 3 αυγά2 λουκάνικα γαλοπούλας τύπου Φρανκφούρτης60 γρ κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών τριμμένο1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών1 κουταλιά της σούπας φρέσκια ρίγανη


Δείτε περισσότερα...

Ρεβίθια με σπανάκι, μάραθο και τομάτα

Υλικά για 4 άτομα: 300 γρ. ρεβίθια 2 τομάτες αποφλοιωμένες ψιλοκομμένες 600 γρ. σπανάκι 1 ματσάκι μάραθο


Δείτε περισσότερα...

Χαλβάς με σιμιγδάλι

Υλικά:1 κούπα ηλιέλαιο2 κούπες χοντρό σιμιγδάλι2 κούπα μέλι2 κούπες γάλα2 κούπες νερόκανέλα


Δείτε περισσότερα...

Μελομακάρονα

Υλικά:2 φλιτζάνια λάδι3/4 του φλιτζανιού χυμό πορτοκάλι1 φλιτζάνι ζάχαρη1 κιλό αλεύρι¼ του φλιτζανιού κονιάκ2 κ.σ baking powder ήμαγειρική σόδα


Δείτε περισσότερα...

Σαλάτα με μανιτάρια

ΥΛΙΚΑ:400γρ. μανιτάρια (κατά προτίμηση λευκά)3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο1 κρεμμύδιαλάτι-πιπέρι300γρ. τοματίνια σαντορίνης3 κουταλιές σούπας μπαλσάμικο1 κουταλιές σούπας  μέλι1 ματσάκι ραπανάκια ή ρέβα


Δείτε περισσότερα...