Ιδέες για υγιεινά σνακ για την παραλία

Ιδέες για υγιεινά σνακ για την παραλίαΗ παραλία αποτελεί τον αγαπημένο προορισμό για μικρούς και μεγάλους καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. Καλοκαίρι σημαίνει για πολλούς από εμάς θάλασσα, ήλιος και μακροβούτια… Το κολύμπι και τα παιχνίδια στην παραλία απαιτούν να έχουμε περισσότερη ενέργεια, γι’ αυτό και όταν είμαστε στη θάλασσα πεινάμε…

 


Δείτε εδώ μερικές καλοκαιρινές, δροσερές και κυρίως, υγιεινές ιδέες για μικρά και ποιοτικά σνακ που μπορείτε να καταναλώσετε στην παραλία που προτείνουν οι διαιτολόγοι.


Το πιο σύνηθες, άκρως δροσιστικό και σίγουρα υγιεινό σνακ είναι η φρουτοσαλάτα. Φτιάξτε για εσάς και τα παιδιά σας μια πλούσια φρουτοσαλάτα με καρπούζι, πεπόνι, κεράσια, αχλάδια και ό, τι άλλο επιθυμείτε. Μπορείτε, επίσης, να καταναλώσετε και χυμούς χωρίς προσθήκη ζάχαρης.


Εναλλακτικά, μπορείτε να έχετε μαζί σας και μερικά λαχανικά. Τα λαχανικά θα σας δώσουν ενέργεια και θα σας δροσίσουν, χωρίς να επιβαρύνουν το στομάχι σας.


Τέτοια λαχανικά μπορεί να είναι το αγγούρι, το καρότο, η ντομάτα και οι πιπεριές. Συνοδέψτε τα λαχανικά σας με κριτσίνια, παξιμαδάκια ή ακόμη και ψωμί του τοστ.


Ακόμη μία ιδέα για έξτρα ενέργεια στην παραλία είναι και τα αποξηραμένα φρούτα ή οι ξηροί καρποί. Οι ξηροί καρποί δίνουν άμεσα ενέργεια, γι’ αυτό πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο, ώστε να μην επιβαρύνουν το στομάχι σας.


Τι πιο σημαντικό από το νερό; Μην ξεχνάτε να έχετε πάντα μαζί σας άφθονο δροσερό νεράκι, για να καλύψετε τις ανάγκες τις δικές σας και των παιδιών σας σε υγρά που χάνονται ιδιαίτερα εύκολα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Το νερό είναι, επίσης, σημαντικό για την ενυδάτωσή σας κατά τη διάρκεια και μετά την έκθεση στον ήλιο.


Οι μπάρες δημητριακών θα σας προσδώσουν ενέργεια, ενώ παράλληλα θα σας κάνουν να νιώσετε το αίσθημα του κορεσμού, χωρίς να έχει προηγηθεί η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας τροφής, που μπορεί να είναι επικίνδυνη αν καταναλωθεί λίγο πριν μπείτε στη θάλασσα.


Μπορείτε επίσης να καταναλώσετε τοστ ή σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως και γαλοπούλα ή κουλούρι με σουσάμι και κριτσίνια. Προσοχή στις ποσότητες. Μην ξεχνάτε ότι βρίσκεστε στην παραλία και δεν πρέπει να κολυμπάτε ποτέ με το στομάχι γεμάτο!


Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι στην παραλία δεν θα πρέπει να είμαστε υπερβολικοί στις ποσότητες φαγητού ή σνακ. Οι ποσότητες των σνακ που καταναλώνετε θα πρέπει να είναι μικρές και συχνές, ώστε να μην επιβαρύνουν το στομάχι ή πολύ περισσότερο την καρδιά.


Χαρείτε τον ήλιο, τη θάλασσα και την παραλία χωρίς υπερβολές και περιττές θερμίδες. Η σίτιση στην παραλία απαιτεί σύνεση και μέτρο τόσο για τους μικρούς όσο και για τους μεγαλύτερους κολυμβητές.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή: www.doctoranytime.gr



Share

Πληκτρολογήστε το email σας, ώστε να λαμβάνετε νέα για δίαιτα και διατροφή

Δίαιτα & διατροφή : Video

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.


Συμβουλές διατροφής

Αποφύγετε τη μεγάλη κατανάλωση τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ζάχαρη.

Συνταγές Μαγειρικής

Oμελέτα με λουκάνικα γαλοπούλας

Υλικά για 2 άτομα 3 αυγά2 λουκάνικα γαλοπούλας τύπου Φρανκφούρτης60 γρ κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών τριμμένο1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών1 κουταλιά της σούπας φρέσκια ρίγανη


Δείτε περισσότερα...

Ρεβίθια με σπανάκι, μάραθο και τομάτα

Υλικά για 4 άτομα: 300 γρ. ρεβίθια 2 τομάτες αποφλοιωμένες ψιλοκομμένες 600 γρ. σπανάκι 1 ματσάκι μάραθο


Δείτε περισσότερα...

Χαλβάς με σιμιγδάλι

Υλικά:1 κούπα ηλιέλαιο2 κούπες χοντρό σιμιγδάλι2 κούπα μέλι2 κούπες γάλα2 κούπες νερόκανέλα


Δείτε περισσότερα...

Μελομακάρονα

Υλικά:2 φλιτζάνια λάδι3/4 του φλιτζανιού χυμό πορτοκάλι1 φλιτζάνι ζάχαρη1 κιλό αλεύρι¼ του φλιτζανιού κονιάκ2 κ.σ baking powder ήμαγειρική σόδα


Δείτε περισσότερα...

Σαλάτα με μανιτάρια

ΥΛΙΚΑ:400γρ. μανιτάρια (κατά προτίμηση λευκά)3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο1 κρεμμύδιαλάτι-πιπέρι300γρ. τοματίνια σαντορίνης3 κουταλιές σούπας μπαλσάμικο1 κουταλιές σούπας  μέλι1 ματσάκι ραπανάκια ή ρέβα


Δείτε περισσότερα...