Ω3 λιπαρά οξέα, συχνή κατανάλωση, ψυχοσωματική ισορροπία

w3.jpgΤα ω3 λιπαρά οξέα, τα συναντάμε κυρίως σε λιπαρά ψάρια και σε ιχθυέλαια, σε φυτικές τροφές όπως η αντράκλα και σε φυτικά λίπη. Περιέχονται επίσης και σε ξηρούς καρπούς όπως τα καρύδια. Τα σημαντικότερα ω3 λιπαρά οξέα είναι τρία.

Περισσότερα...

Tips για σωστό αδυνάτισμα

 

diet-09.jpgΟι περισσότεροι άνθρωποι αυτή την εποχή επιθυμούν να χάσουν εύκολα και γρήγορα πολλά κιλά αφού μέχρι πρότινος είχαν αφεθεί σε διάφορες καλοκαιρινές απολαύσεις. Πολλοί από αυτούς καταφεύγουν σε δίαιτες-αστραπή για απώλεια βάρους οι οποίες όμως φέρνουν προσωρινά αποτελέσματα. Ένα σωστό καθημερινό πρόγραμμα διατροφής το οποίο συμπεριλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων, επιτυγχάνει με αργό και σταδιακό τρόπο την μόνιμη απώλεια των περιττών κιλών του ατόμου και ταυτόχρονα συμβάλλει αποτελεσματικά στη βελτίωση της υγείας του.

Περισσότερα...

Πληκτρολογήστε το email σας, ώστε να λαμβάνετε νέα για δίαιτα και διατροφή

Δίαιτα & διατροφή : Video

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.


Συμβουλές διατροφής

Απομακρύνετε τους πειρασμούς…Όταν ψωνίζετε, να αποφύγετε την αγορά γλυκών, κέικ και άλλων ανθυγιεινών και λιπαρών τροφίμων. Είναι πολύ εύκολο όταν είστε πεινασμένοι, να παρασυρθείτε εάν όλοι αυτοί οι πειρασμοί βρίσκονται μέσα στο ίδιο σας το σπίτι.

Συνταγές Μαγειρικής

Oμελέτα με λουκάνικα γαλοπούλας

Υλικά για 2 άτομα 3 αυγά2 λουκάνικα γαλοπούλας τύπου Φρανκφούρτης60 γρ κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών τριμμένο1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών1 κουταλιά της σούπας φρέσκια ρίγανη


Δείτε περισσότερα...

Ρεβίθια με σπανάκι, μάραθο και τομάτα

Υλικά για 4 άτομα: 300 γρ. ρεβίθια 2 τομάτες αποφλοιωμένες ψιλοκομμένες 600 γρ. σπανάκι 1 ματσάκι μάραθο


Δείτε περισσότερα...

Χαλβάς με σιμιγδάλι

Υλικά:1 κούπα ηλιέλαιο2 κούπες χοντρό σιμιγδάλι2 κούπα μέλι2 κούπες γάλα2 κούπες νερόκανέλα


Δείτε περισσότερα...

Μελομακάρονα

Υλικά:2 φλιτζάνια λάδι3/4 του φλιτζανιού χυμό πορτοκάλι1 φλιτζάνι ζάχαρη1 κιλό αλεύρι¼ του φλιτζανιού κονιάκ2 κ.σ baking powder ήμαγειρική σόδα


Δείτε περισσότερα...

Σαλάτα με μανιτάρια

ΥΛΙΚΑ:400γρ. μανιτάρια (κατά προτίμηση λευκά)3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο1 κρεμμύδιαλάτι-πιπέρι300γρ. τοματίνια σαντορίνης3 κουταλιές σούπας μπαλσάμικο1 κουταλιές σούπας  μέλι1 ματσάκι ραπανάκια ή ρέβα


Δείτε περισσότερα...