Καρίνος Θεοχάρης

b_200_150_16777215_00_images_dietplus_people_ktheoxaris.jpgΣπούδασε Διατροφή και Διαιτολογία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα,  Διατροφής και Διαιτολογίας Κρήτης από όπου και αποφοίτησε το 2010.

Πραγματοποίησε την πρακτική του άσκηση στο Νοσοκομείο Παίδων Αγλαϊας Κυριακού όπου και εκπαιδεύτηκε στην αντιμετώπιση παχυσαρκίας και στη διατροφή στην παιδική ηλικία. Παράλληλα εκπόνησε και την πτυχιακή του εργασία, με θέμα : «Μυϊκή Διάπλαση σε Συνάρτηση με την Διατροφή.»

 


Τα τελευταία 8 χρόνια αρθρογραφεί σε μόνιμη στήλη τοπικής εφημερίδας της Μυτιλήνης με στόχο την σωστή και έγκυρη ενημέρωση σε θέματα που αφορούν τη δίαιτα και τη διατροφή.

 

email : E-Mail Image

Τηλ. : 6946870079

Πληκτρολογήστε το email σας, ώστε να λαμβάνετε νέα για δίαιτα και διατροφή

Δίαιτα & διατροφή : Video

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.


Συμβουλές διατροφής

Σκεφθείτε τι μπορείτε να προσθέσετε στη δίαιτά σας, όχι τι πρέπει να αφαιρέσετε.

Συνταγές Μαγειρικής

Oμελέτα με λουκάνικα γαλοπούλας

Υλικά για 2 άτομα 3 αυγά2 λουκάνικα γαλοπούλας τύπου Φρανκφούρτης60 γρ κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών τριμμένο1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών1 κουταλιά της σούπας φρέσκια ρίγανη


Δείτε περισσότερα...

Ρεβίθια με σπανάκι, μάραθο και τομάτα

Υλικά για 4 άτομα: 300 γρ. ρεβίθια 2 τομάτες αποφλοιωμένες ψιλοκομμένες 600 γρ. σπανάκι 1 ματσάκι μάραθο


Δείτε περισσότερα...

Χαλβάς με σιμιγδάλι

Υλικά:1 κούπα ηλιέλαιο2 κούπες χοντρό σιμιγδάλι2 κούπα μέλι2 κούπες γάλα2 κούπες νερόκανέλα


Δείτε περισσότερα...

Μελομακάρονα

Υλικά:2 φλιτζάνια λάδι3/4 του φλιτζανιού χυμό πορτοκάλι1 φλιτζάνι ζάχαρη1 κιλό αλεύρι¼ του φλιτζανιού κονιάκ2 κ.σ baking powder ήμαγειρική σόδα


Δείτε περισσότερα...

Σαλάτα με μανιτάρια

ΥΛΙΚΑ:400γρ. μανιτάρια (κατά προτίμηση λευκά)3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο1 κρεμμύδιαλάτι-πιπέρι300γρ. τοματίνια σαντορίνης3 κουταλιές σούπας μπαλσάμικο1 κουταλιές σούπας  μέλι1 ματσάκι ραπανάκια ή ρέβα


Δείτε περισσότερα...