Γίνεται φόρτωση...

Menu

6949723410

info@dietplus.gr

Τρόφιμα που αποτελούν «ασπίδα» για την τριχόπτωση

dietplus.grΝέα & άρθραΆρθραΤρόφιμα που αποτελούν «ασπίδα» για την τριχόπτωση
dietplus.grΝέα & άρθραΆρθραΤρόφιμα που αποτελούν «ασπίδα» για την τριχόπτωση
Τρόφιμα που αποτελούν «ασπίδα» για την τριχόπτωση

Τρόφιμα που αποτελούν «ασπίδα» για την τριχόπτωση

Δημοσιοποιημένο σε Άρθρα

Η τριχόπτωση επηρεάζει τους ανθρώπους σε διάφορες ηλικίες και για διάφορους λόγους.

Παλαιότερα οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούσαν ότι η απώλεια των μαλλιών είναι ένα πρόβλημα που επηρεάζει κυρίως τους ηλικιωμένους ανθρώπους, καθώς με το πέρασμα των χρόνων  επιβραδύνεται  και  ο ρυθμός τριχοφυΐας.

Τα τελευταία χρόνια όμως, η αραίωση των μαλλιών και η τριχόπτωση, επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο τόσο τους νέους ανθρώπους, όσο και τους έφηβους.

Η τριχόπτωση σε νεαρή ηλικία είναι πιο συχνή από ό, τι νομίζετε. Στην πραγματικότητα, εκτιμάται ότι το 40% των ανδρών θα έχει αισθητή απώλεια τρίχας από την ηλικία των 35 ετών, ενώ το 40% των γυναικών από την ηλικία των 40 ετών.

Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες, οι οποίοι μπορεί να κρύβονται πίσω από την απώλεια των μαλλιών, όπως το υπερβολικό άγχος, το κάπνισμα, οι διατροφικές ανεπάρκειες, οι ορμονικές ανισορροπίες,  οι γενετικοί παράγοντες, οι αυτοάνοσες ασθένειες, η ανεπάρκεια σιδήρου,  οι χρόνιες ασθένειες κ.α.

Η λύση μπορεί να είναι απλή, αφού μπορείτε με μικρές αλλαγές στην καθημερινή σας διατροφή, να εντάξετε ορισμένα τρόφιμα που θα βελτιώσουν την υφή, αλλά και τη συνολική υγεία των μαλλιών σας.

Ξηροί καρποί και σπόροι

  • Σπόροι

Σπόροι όπως ο λιναρόσπορος και οι ηλιόσποροι περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά που περιλαμβάνουν  ψευδάργυρο, πρωτεΐνη, σελήνιο, κάλιο, βιοτίνη, χαλκό, σίδηρο, βιταμίνη Ε, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ασβέστιο και μαγνήσιο. Επιπλέον, είναι πλούσια σε ωμέγα-6 λιπαρά οξέα.

Μπορείτε να καταναλώσετε μια χούφτα ηλιόσπορους για να ενισχύσετε την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών. Τέλος μπορείτε να προσθέσετε λίγο λιναρόσπορο στις βραστές ή ωμές σας σαλάτες.

  • Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα αποτελούν μια εξαιρετική πηγή μαγνησίου και βιταμίνης D και χρησιμοποιούνται σε διάφορα καλλυντικά και κρέμες για το δέρμα και τα μαλλιά.

Ανεπάρκεια μαγνησίου στο ανθρώπινο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών. Όταν καταναλώνεται στις απαραίτητες ποσότητες, το μαγνήσιο και τα άλλα θρεπτικά συστατικά βοηθούν το ανθρώπινο σώμα όχι μόνο να διατηρεί την ομαλή λειτουργία του, αλλά και να ενισχύει την ανάπτυξη του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών.

  • Καρύδια

Τα καρύδια αποτελούν ένα από τα πιο φιλικά τρόφιμα για τα μαλλιά. Είναι πλούσια σε ωμέγα-6 λιπαρά οξέα και επιπρόσθετα σε σίδηρο, ψευδάργυρο, βιταμίνες Β (Β6, Β9 και Β1) και πρωτεΐνη.

Στην πραγματικότητα, η κατανάλωση καρυδιών σε καθημερινή βάση θα διατηρήσει τα μαλλιά σας υγιή για πολλά χρόνια.

Αυγά

Τα αυγά δεν πρέπει να απουσιάζουν από τη διατροφή σας, ειδικά αν θέλετε να δυναμώσετε και να ενυδατώσετε την τρίχα σας, καθώς και να αποφύγετε την έντονη τριχόπτωση.

Η πρωτεΐνη είναι το δομικό στοιχείο των μαλλιών και τα αυγά είναι μια από τις πλουσιότερες φυσικές πηγές πρωτεϊνών.  Επιπλέον, τα αυγά είναι πλούσια σε βιοτίνη και βιταμίνη Β 12. Η βιοτίνη παίζει κυρίαρχο ρόλο στην ανάπτυξη των μαλλιών και πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι η έλλειψη της, ενισχύει την τριχόπτωση.

Σολομός

Ο σολομός έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια ότι ενισχύει την υγεία των μαλλιών. Αποτελεί μια εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που προάγουν την ανάπτυξη των τριχών.

Περιέχει επίσης μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, συμπεριλαμβανομένης της Β12, καθώς και μερικά άλλα μέταλλα και βιταμίνες. Όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητα για την κατάλληλη ανάπτυξη των μαλλιών, καθώς και για να επιλύσουν προβλήματα όπως η υπερβολική τριχόπτωση, η ξηροδερμία κ.α.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι ευεργετικό για τα μαλλιά, αφού έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Ε και Β, οι οποίες προστατεύουν και ενισχύουν τα μαλλιά. Η βιταμίνη Β είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη των μαλλιών, ενώ η βιταμίνη Ε βοηθά στην αποκατάσταση των βλαβών στο τριχωτό μέρος της κεφαλής, που μπορεί να επιβραδύνουν ή ακόμα και να αποτρέψουν την ανάπτυξη της τρίχας. Μπορείτε λοιπόν να προσθέσετε λίγο αβοκάντο στη σαλάτα σας ή να το καταναλώσετε σκέτο σαν σνακ μέσα στη διάρκεια της ημέρας.

Καρότα

Τα καρότα είναι πλούσια σε β-καροτίνη, κάλιο, ενώ περιέχουν και βιταμίνη Ε, Β1 και Β12.   Η τακτική κατανάλωση καρότων βοηθάει στην τόνωση της τριχοφυΐας, κάνει τα μαλλιά πιο λαμπερά και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Επιπλέον, προστατεύει τα μαλλιά από εξωτερικούς επιβαρυντικούς παράγοντες, όπως η ατμοσφαιρική ρύπανση και βοηθάει στη μείωση της τριχόπτωσης. Καταναλώστε καθημερινά καρότα ή πιείτε φρέσκο χυμό καρότου και θα προσφέρετε στον εαυτό σας μια υγιή και λαμπερή τρίχα.

 

Υγιεινή διατροφή Ασθένειες Τριχόπτωση


20 12, 17

σχετικά με τον συγγραφέα...